Võtame tööle TEENINDUSJUHI

Meie jaoks on oluline, et iga külastaja tunneks end teatrimajja saabudes oodatuna ja hoituna. Teenindusjuht mängib selles võtmerolli, juhtides kohvikus teenindajate ja kokkade, teatrikülastajaid vastuvõtvate publikuteenindajate ning maja korrashoiu eest hoolitsevate töötajate tööd. Ootame kandideerima inimest, kes oskab näha teenindusprotsessi tervikpilti, märkab ebaefektiivsust ja leiab lahendusi. 

Teenindusjuhi suuremad ülesanded on: 
    • teenindusosakonna arendamine, turundusstrateegia loomine ja elluviimine
    • osakonna motiveeriv töökorraldus ja tööprotsesside juhtimine
    • koostöös kokkadega kvaliteetse ja vaheldusrikka kohvikumenüü koostamine 
    • teenindusosakonna eelarve koostamine ja korrektne kulude juhtimine
    • töötamine e-poe ja kassasüsteemiga BUUM, sh igapäevane haldamine ning arendamine
    • toitlustuspakkumiste koostamine ja ürituse läbiviimine, tagades sobiva toitlustuse ja tugiteenuse
    • teenindusosakonna enesekontrolliplaani täitmine ja uuendamine vastavalt nõuetele

Oodatud kandidaat on: 
    • toitlustus- ja teenindusvaldkonda tundev
    • 30-liikmelisele meeskonnale inspireeriva ja motiveeriva juhtimisstiiliga 
    • erineva profiiliga töötajatele eesmärkide seadmise oskusega
    • hea pingetaluvuse ja suhtlemisoskusega, korrektne, loov ja süsteemne
    • eesti keelt valdav ja hea digipädevusega

Kasuks tuleb:
    • kultuurialane silmaring ja juhtimiskogemus
    • toitlustus- või teenindusvaldkonda toetav eri- või kõrgharidus
    • inglise ja vene keele oskus suhtlustasandil
 
Omalt poolt pakume: 
    • mõttejulgust, panustamist, vastutustunnet ja koostööd väärtustavat töökultuuri
    • väljakutseid pakkuvat vaheldusrikast tööd loomingulises kollektiivis
    • stabiilset täiskohaga tööd ja asutusesiseseid soodustusi 

Kandideerijal palume saata CV ja motivatsioonikiri aadressile rakvereteater@rakvereteater.ee hiljemalt 25. augustiks k. a. 
Motivatsioonikirjas palume mõelda ja kirjeldada: 
    1. Milline juht olete ja kuidas hoiate meeskonda motiveerituna?
    2. Üks näide olukorrast, kus olete parandanud teenindus- või toitlustusprotsessi ning mis tulemus sellest sündis.
    3. Miks soovite just Rakvere Teatri kollektiivis teenindusjuht olla ja mida tahaksite esimesel tööaastal saavutada?


NB! Kandideerijate avaldused koos juurdekuuluvate dokumentidega säilitatakse üks aasta konkursi lõppemisest kandidaadi nõusolekul.   
Kandideerimisdokumentidega tutvuvad ainult värbamisprotsessis osalevad töötajad, dokumente ja andmeid kolmandatele isikutele ei avaldata, aga eeldades, et isikutega, keda kandidaat on nimetanud enda soovitajana, võib suhelda ilma luba küsimata.